Har du erfarenhet av spedition? Är du strukturerad och serviceinriktad och trivs i en internationell arbetsmiljö med högt tempo?
Vi växer och behöver nu ytterligare en person till vår flygavdelning i Göteborg. Vi tror att du är en pigg och alert speditör som inte är rädd för att hugga i. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet.

Arbetsuppgifter  
I din roll som flygspeditör kommer du hantera transport- och speditionsuppdrag från a-ö. Du kommer att vara kontaktperson för våra kunder då personlig service är en av våra hörnstenar. Viktigt för tjänsten är att du har en bra helhetsbild och förstår hela kedjan.
Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat bokningar, att besvara frakt- och kundförfrågningar, fraktdebitering, offerthantering, kostnadsuppföljning, tullhantering samt att delta på möten med kunder.
Som en medlem av vårt framgångsrika team kommer ditt bidrag att vara viktigt i strävan efter ständig förbättring.

Önskad kompetens
Som person har du förmågan att hålla många bollar i luften, är noggrann och serviceinriktad.
Du trivs i en föränderlig miljö och har lätt för att samarbeta med dina kollegor, är positiv och lösningsorienterad. Du besitter också goda kunskaper i svenska och engelska. DGR är önskvärt men inget krav.
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och minst 2 års erfarenhet att jobba med spedition. Gärna både flyg import och export. Har du eftergymnasial utbildning inom logistik eller spedition är detta meriterande.
Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse.

Ansökan
Passar detta in på dig? Tveka inte att höra av dig redan idag! Ansökningar hanteras löpande och vi ser fram att höra ifrån dig snarast, dock senast 31 januari 2017.
Ansökan med personligt brev och CV märks ”flygspeditör Göteborg” och skickas till Ctorstensson@agility.com.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef: Linda Wikström på telefon 0767-25 11 50.