Vi växer och behöver nu ytterligare en person till sjö importavdelningen på vårt kontor i Göteborg. Som en del av vårt framgångsrika team kommer du vara en viktig del i vår utveckling för att ständigt förbättra oss. Vi tror att du är i början av din karriär och är intresserad av att lära och bidrar med din positiva-, service- och lösningsinriktade entusiasm i kombination med din erfarenhet av sjöimportspedition.

Arbetsuppgifter
I din roll som importspeditör kommer du hantera transport- och speditionsuppdrag från a-ö. Du kommer att vara kontaktperson för våra kunder då personlig service är en av våra hörnstenar.

Viktigt för tjänsten är att du har en bra helhetsbild och förstår hela kedjan.
Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat bokningar, besvara frakt- och kundförfrågningar, fraktdebitering, kostnadsuppföljning, tullhantering såsom överlåtelser, införtullning med mera samt även att deltaga på kundmöten.

Din bakgrund
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av sjöimportspedition. Som person har du förmågan att hålla många bollar i luften, är noggrann och service-minded. Du trivs i en föränderlig miljö och har lätt för att samarbeta med andra kollegor, är positiv och lösningsorienterad. Du besitter också goda kunskaper i svenska och engelska. Tjänsten är på heltid.

Känns det spännande? Välkommen med din ansökan!

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du vår Distriktschef Anna-Carin Lindberg på telefon 0766-445 201.
Vi ser fram emot din ansökan snarast men senast den 9 mars till: alindberg@agility.com